- Sākums
- Klientu serviss
- Par Cellbes
- Mūsu vēsture
Nepieciešama palīdzība?
Mūsu vēsture
Mūsu vēsture
70 gadi nozarē
Stāsts par Cellbes ir stāsts par darbu, darbu un vēlreiz darbu. Bengts Hultgrēns (Bengt Hultgren) ir dzimis trīsdesmito gadu sākumā un pirmo izglītību ieguvis septiņgadīgajā tautskolā. 1954. gadā tika atcelti noteikumi par bruto cenām, un daudzi laimes meklētāji – jo īpaši no Burosas un tās apkaimes – dibināja uzņēmumus, kas piegādā preces pa pastu. Līdz mūsdienām ir saglabājušies tikai nedaudzi no tiem, taču viens uzņēmums, kas toreiz ieraudzīja dienas gaismu, tagad saucas Cellbes AB. Kad Bengts precējās ar savu Gunvoru, viņi kā kāzu dāvanu saņēma tūkstoš kronu banknoti. Viņi vēlējās izveidot ko paliekošu un nolēma brīvajā laikā nodibināt nelielu uzņēmumu, kas tirgo preces pa pastu. Patiesībā prece bija tikai viena – japāņu palagaudums. Tas bija plāns, saruka mazgāšanas laikā, taču nebija nodeldējams. To pirka labi, un līdz ar to pamats Zviedrijas vadošajam pasta tirdzniecības uzņēmumam bija ielikts. Sludinājumi tika publicēti gan dienas, gan nedēļas laikrakstos, un tā tas bija līdz pat 1964. gadam, kad beidzot pietika drosmes izdot pašiem savu katalogu, kas tolaik bija tikai melnbalts. Arī šodien katalogam joprojām ir svarīga nozīme Cellbes mārketinga stratēģijā.
Izplešanās
Hultgrēnu laulātais pāris varēja priecāties par apjomu pastāvīgu pieaugumu – 21. gadsimta sākumā, pārdodot 15.000 preču, ik dienu tika apstrādāti apmēram 5000 pasūtījumi. Tie tika piegādāti saņēmējiem gan Zviedrijā, gan citās ziemeļvalstīs, tostarp Fēru salās un Grenlandē. Vēlāk pasūtītāju loks paplašinājās austrumu virzienā, iekļaujot arī Igauniju.
Jauni īpašnieki
Pēc pusgadsimtu ilgas darbošanās Hultgrēni nolēma savu mūža darbu pārdot. Bengts un Gunvora bija sasnieguši pensijas vecumu un pēdējos gados nespēja turēt līdzi ierastajam četrdesmit stundu darba nedēļas ritmam. 2004. gada pavasarī Cellbes iegādājās uzņēmums Haléns Postorder AB. 2007. gadā Cellbes un Halens kļuva par Consortio Invest AB īpašumu un Consortio Fashion Group daļu. Patlaban Cellbes darbojas deviņās Eiropas valstīs. Šodien Cellbes stiprā puse ir paša uzņēmuma izstrādātais sortiments dažādās košās krāsās un rakstos. kas tiek piedāvāts vienreizēji plašā izmēru diapazonā – no 34. līdz 64. izmēram. 2012. gadā Cellbes ieguva PAR un Veckans Affärer balvu nominācijā “Gada superuzņēmums”. Tirdzniecība pa pastu tika papildināta ar spēcīgu e-komerciju, kas izdevuma Internetworld topā nesen ierindojās 10. vietā. Cellbes vienmēr dodas pie saviem klientiem, kuri var saņemt preces tieši tur, kur ir izvēlējušies dzīvot. Jaunā mārketinga kampaņa, kuras ietvaros tiek apmeklēti klienti visā valstī un kura tiek atspoguļota nedēļas laikrakstos, apvieno lietas un liek vēsturei sastapties ar nākotni.