Filtrs

0

Nordic countries

European countries

Individuāla apkalpošana

Pasūtīšanas noteikumi

Datu aizsardzībaSīkdatnes

Pasūtīšanas noteikumi

1. Par pasūtīšanas noteikumiem


1.1 Šie pasūtīšanas noteikumi ("Pasūtīšanas noteikumi") attiecas uz visiem pirkumiem, kurus veicat pie Cellbes AB ar reģistrācijas numuru SE556540215201 ("Cellbes", "mēs" vai "mūsu"). Jūs piekrītat Pasūtīšanas noteikumiem, veicot pirkumu pie mums.


1.2 Ja vēlaties sazināties ar mums, varat vērsties mūsu klientu apkalpošanas dienestā, nosūtot e-pastu uz info@cellbes.lv vai zvanot pa tālruni 676 522 74.



2. Pasūtījums un pasūtījuma apstiprinājums


2.1 Lai veiktu pirkumu, jums ir jābūt tiesībām slēgt līgumus saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem. Pirkumus var veikt vietnē www.cellbes.lv (“Vietne”), pa tālruni, pasūtot pa pastu vai pa e-pastu.


2.2 Lai veiktu pirkumu pie mums, jums ir jābūt pilngadīgam un jābūt tiesībām slēgt līgumu saskaņā ar piemērojamiem likumiem.


2.3 Kad būsiet pabeidzis pirkumu, pa e-pastu saņemsiet automātisku pasūtījuma apstiprinājumu, kas apliecina, ka esam saņēmuši jūsu pasūtījumu un ir noslēgts saistošs līgums. Mēs iesakām saglabāt pasūtījuma apstiprinājumu, lai turpmāk varētu sazināties ar mums pēc pirkuma.



3. Cena un informācija par precēm


3.1 Veicot pirkumu, ir spēkā cenas, kas norādītas tajā brīdī. Visas cenas ietver piemērojamo PVN. Cenas neiekļauj iespējamos papildu maksājumus un piegādes izdevumus, tie tiek norādīti atsevišķi.


3.2 Ja preces cena vai informācija par preci ir nepareiza un jūs to apzinājāties vai jums būtu vajadzējis to saprast pirkuma brīdī, tad cena vai informācija nebūs spēkā attiecībā uz pirkumu.


3.3 Mēs cenšamies attēlot preču krāsas un toņus pēc iespējas precīzāk, taču mēs nevaram garantēt, ka attēli mūsu mājaslapā, reklāmās vai mārketinga materiālos precīzi atspoguļo preču izskatu un īpašības, piemēram, tāpēc, ka ekrāns var ietekmēt krāsu attēlošanu.



4. Apmaksa


4.1 Mēs piedāvājam dažādas apmaksas iespējas, un, veicot pirkumu Vietnē, jūs varat izvēlēties, kuru maksājuma veidu vēlaties izmantot. Lūdzu, ņemiet vērā, ka apmaksas iespējas atšķiras atkarībā no tā, vai veicat pirkumu vietnē, pa tālruni vai pa e-pastu. Kādi maksājuma veidi ir pieejami, kā arī to nosacījumi un iespējamās izmaksas vienmēr tiek norādīti pirkuma veikšanas laikā un mūsu Vietnē, lasiet vairāk šeit. Ja veicat pirkumu pa tālruni vai e-pastu, jums tiks sniegta informācija par apmaksas veidiem.


4.2 Atkarībā no izvēlētā apmaksas veida var tikt piemērotas papildu izmaksas. Pieejamās apmaksas iespējas laika gaitā var mainīties.


4.3 Ja veicat pirkumu Vietnē, maksājuma brīdī jūs noslēgsiet atsevišķu līgumu par maksājumu ar mūsu maksājumu pakalpojumu sniedzēju. Ar visiem apmaksas noteikumiem varat iepazīties šeit.



5. Izsūtīšana un piegāde


Piegādes iespējas


5.1 Kad veicat pirkumu pie mums, mēs piedāvājam dažādas piegādes iespējas. Mūsu piedāvātās piegādes iespējas vienmēr ir norādītas Vietnē un pirms pirkuma pabeigšanas. Lai uzzinātu pašreizējās piegādes iespējas un pilnu informāciju par tām, skatiet šeit.


5.2 Atkarībā no tā, kur jūs dzīvojat, var pastāvēt ierobežojumi mūsu piegādes iespējām. Piemēram, mēs nepiegādājam uz mazākām salām vai citām vietām, kur nav pastāvīgu tiltu savienojumu vai kur globālie piegādes uzņēmumi parasti neveic piegādi. Par iespējamiem piegādes ierobežojumiem lasiet šeit.


Piegādes maksa


5.3 Atkarībā no tā, ko jūs pērkat un kāds ir pasūtījuma apjoms, var tikt piemērotas piegādes izmaksas. Informāciju par mūsu pašreizējām piegādes izmaksām varat atrast šeit. Piegādes maksa vienmēr būs norādīta kopā ar jūsu pirkumu.


Piegādes laiks


5.4 Paredzamais piegādes laiks vienmēr tiek norādīts jūsu pirkumā.


Neizņemtās pakas


5.5 Jūs esat atbildīgs par savu pasūtījumu saņemšanu saskaņā ar instrukcijām, kuras saņemsiet pasūtīšanas laikā. Sūtījumi, kas netiek izņemti piegādes vietā noteiktajā termiņā, tiks nosūtīti atpakaļ uz mūsu noliktavu. Šādos gadījumos mums ir tiesības iekasēt administratīvo maksu. Informāciju par mūsu pašreizējām izmaksām par neizņemtām pakām varat atrast šeit.



6. Piedāvājumi, atlaižu kodi un dāvanas


6.1 Mēs laiku pa laikam varam piedāvāt akcijas, atlaižu kodus, dāvanas un citus piedāvājumus ("Piedāvājumi"). Šādi Piedāvājumi ir spēkā tikai norādītajā laika posmā un ar Piedāvājuma ietvaros norādītajiem noteikumiem un nosacījumiem. Piedāvājumus nevar apvienot ar citām atlaidēm, ja vien nav skaidri norādīts citādi.


6.2 Lai izmantotu Piedāvājumu, pirms pirkuma pabeigšanas jums ir jāievada attiecīgais kods vai jāaktivizē Piedāvājums citā norādītajā veidā. Ja atgriežat pasūtītās preces, tas var nozīmēt, ka vairs neatbilstat Piedāvājuma noteikumiem, un tādā gadījumā jums var būt jāatgriež saņemtā dāvana vai jāsedz tās vērtība. Šādos gadījumos mēs ar jums sazināsimies.



7. Atteikuma tiesības un atvērtais pirkums


Atteikuma tiesības


7.1 Jums ir tiesības atteikties no pirkuma 14 dienu laikā no dienas, kad jūs vai jūsu vārdā pilnvarota persona saņem no mums iegādāto preci. Atteikuma tiesības nozīmē, ka jums ir tiesības atgriezt preci un saņemt naudas atmaksu.


Izņēmumi attiecībā uz noteiktām precēm


7.2 Noteiktām precēm atteikuma tiesības nepiemērojas. Tas attiecas uz precēm, kuru plombas ir bojātas un kuras higiēnas vai veselības apsvērumu dēļ nevar tikt atgrieztas.


Lietotu preču vērtības samazināšanās


7.3 Izmantojot likumā noteiktās 14 dienu atteikuma tiesības, jums ir tiesības atvērt iepakojumu un pārbaudīt preci tādā apmērā, kas nepieciešams, lai novērtētu tās raksturu, īpašības un funkcionalitāti. Tas nozīmē, ka jums ir tiesības rīkoties un pārbaudīt preci tādā pašā veidā, kā jūs varētu to darīt fiziskā veikalā.


7.4 Šādos gadījumos jums ir tiesības atteikties no pirkuma un saņemt pilnu atmaksu, ja mēs saņemam paziņojumu 14 dienu laikā pēc tam, kad esat saņēmis preci. Ja preci esat lietojis vairāk, nekā tas ir nepieciešams, lai noteiktu tās raksturu, īpašības un funkcionalitāti, mums ir tiesības veikt vērtības samazinājuma atskaitījumu. Šāds atskaitījums tiek veikts, salīdzinot preces vērtību atgriešanas brīdī ar tās sākotnējo vērtību iegādes brīdī. Lai saņemtu pilnu atmaksu, izmantojot atteikuma tiesības, mēs iesakām preci atgriezt tās oriģinālajā stāvoklī un oriģinālajā iepakojumā.


Atvērtais pirkums un apmaiņas tiesības


7.5 Papildus likumā noteiktajām 14 dienu atteikuma tiesībām mēs piedāvājam atvērto pirkumu un maiņas tiesības kopumā 30 dienas no brīža, kad esat saņēmis sūtījumu. Ja vēlaties izmantot atvērto pirkumu vai apmaiņas tiesības pēc likumā noteiktā 14 dienu atteikuma termiņa beigām, varat to izdarīt līdz 30 dienām, ja prece ir pilnībā neizmantota, oriģinālajā stāvoklī un oriģinālajā iepakojumā.



Kā atteikties no pirkuma vai izmantot atvērto pirkumu


7.6 Ja vēlaties izmantot savas atteikuma tiesības, jums par to jāpaziņo mums 14 dienu laikā no dienas, kad jūs vai persona jūsu vārdā saņem pasūtījumu. Ja šīs 14 dienas ir pagājušas, varat izmantot savas atvērtā pirkuma tiesības līdz 30 dienām no piegādes saņemšanas dienas. Jūs varat vienkārši veikt atgriešanu, izmantojot piegādes etiķeti, kas tiek nosūtīta kopā ar pasūtījumu, vai sazinoties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu pa e-pastu info@cellbes.lv vai tālruni 676 522 74. Varat izmantot mūsu atteikšanās veidlapu, kura atrodama šeit.


7.7 Pēc tam, kad esat mūs informējis, ka vēlaties atgriezt savu pirkumu, jums jānosūta preces atpakaļ 14 dienu laikā. Mēs iesakām atgriezt preces tajā pašā iepakojumā, kādā jūs tās saņēmāt, jo jūs esat atbildīgs par iespējamiem bojājumiem vai zaudējumiem, kas var rasties atgriešanas laikā, ja tas ir saistīts ar jūsu nolaidību, piemēram, nepareizi iepakojot preces.


Atgriešanas izmaksas


7.8 Atgriežot pirkumu jūs apmaksajat atgiešanas izmaksas. Atgriešanas izmaksas tiks atskaitītas no jums atmaksājamās summas. Informāciju par atgriešanas izmaksām atradīsiet šeit.


Atmaksa


7.9 Mēs atmaksāsim jūsu naudu 14 dienu laikā no dienas, kad paziņojāt mums, ka vēlaties atteikties no pirkuma. Tomēr mēs neatmaksāsim naudu, kamēr nebūsim saņēmuši preci atpakaļ vai pirms jūs būsiet pierādījis, ka esat to mums nosūtījis. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jūs esat atbildīgs par iespējamiem bojājumiem vai zaudējumiem atgriešanas laikā, kas radušies jūsu nolaidības dēļ.


7.10 Mūsu atmaksa ietver arī piegādes izmaksas, kuras jūs apmaksājāt pirkuma brīdī, ja atgriežat visu pasūtījumu. Tomēr tas attiecas tikai uz standarta piegādes izmaksām. Papildu piegādes izmaksas, kas radušās, izvēloties dārgāku piegādes veidu, netiek atmaksātas.


7.11 Atmaksa tiks veikta, izmantojot to pašu maksājuma metodi, kuru izvēlējies pirkuma brīdī, ja vien mēs nevienosimies citādi.



8. Sūdzības


8.1 Ja jūsu precei ir kāds defekts, jums ir tiesības iesniegt sūdzību par bojāto preci saskaņā ar spēkā esošo patērētāju tiesību aizsardzības likumu valstī, kurā atrodas jūsu pastāvīgā dzīvesvieta.


8.2 Ja vēlaties iesniegt sūdzību par preci, varat sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu, rakstot uz e-pastu info@cellbes.lv vai zvanot pa tālruni 676 522 74. Mūsu adrese sūdzībām ir Ryssnäsgatan 2, 504 64 Borås, Sweden.



9. Mūsu saistības


Mēs neesam atbildīgi par zaudējumiem, ko radījuši neparedzēti apstākļi, kurus mēs nevaram ietekmēt, piemēram, karš, streiks, pandēmija vai dabas katastrofas, kuras nebija iespējams paredzēt (Force Majeure). Ja Force Majeure dēļ mēs nevaram izpildīt savas saistības saskaņā ar līgumu vai šiem pirkuma noteikumiem, jums ir tiesības atkāpties no līguma saskaņā ar spēkā esošo patērētāju tiesību aizsardzības likumu.



10. Par šiem Pasūtīšanas noteikumiem


Šie Pasūtīšanas noteikumi tiek interpretēti un piemēroti saskaņā ar Zviedrijas tiesību aktiem. Ja kādu no šo Pasūtīšanas noteikumu nosacījumiem kāda tiesa, iestāde vai alternatīva strīdu izšķiršanas struktūra kompetentajā jurisdikcijā atzīst par spēkā neesošu vai neizpildāmu, pārējās šo noteikuma daļas un visi pārējie šo Pasūtīšanas noteikumu nosacījumi paliks spēkā un izpildāmi, ciktāl to pieļauj piemērojamie tiesību akti. Jums vienmēr ir likumīga iespēja izmantot tās patērētāju tiesības, kas piemērojamas valstī, kurā atrodas jūsu pastāvīgā dzīvesvieta. Nekas šajos Pasūtīšanas noteikumos nav interpretējams kā šādu tiesību ierobežojums.



11. Jautājumi, sūdzības vai strīdi


11.1 Ja jums ir kādi jautājumi vai sūdzības par pirkumu, laipni lūdzam sazināties ar mums. Jūs to varat viegli izdarīt, izmantojot kontaktinformāciju, kas norādīta šo Pasūtīšanas noteikumu sākumā.


11.2 Jums ir tiesības uz jebkuru strīdu izskatīšanu alternatīvā strīdu izšķiršanas iestādē. Lai piekļūtu alternatīvajai strīdu izšķiršanas iestādei savā valstī, noklikšķiniet šeit.


11.3 Jums kā privātpersonai ir arī iespēja iesniegt sūdzību, izmantojot ES tiešsaistes strīdu izšķiršanas platformu, kuru varat atrast šeit.


11.4 Neatkarīgi no iepriekš minētā visus strīdus var risināt arī jebkurā kompetentā tiesā valstī, kurā atrodas klienta pastāvīgā dzīvesvieta.



_______________________

Pasūtīšanas noteikumus apstiprināja Cellbes AB 2025-01-17.

Uzticama piegāde
Droša norēķināšanās
Tiesības atdot atpakaļ preces 14 dienu laikā

Pērciet modes preces un apģērbus tiešsaistē Cellbes vietnē

Droša iepirkšanās

Par Cellbes

Individuāla apkalpošana

Sekojiet līdzi aktualitātēm

Abonējiet mūsu jaunumu vēstuli par jaunāko produktu laišanu tirdzniecībā, piedāvājumiem un ziņām.

Sekojiet mums

  • Mēs veicam piegādi tikai uz Latvijas adresi.
  • Maksa par piegādi no 4,49 eur. Pasūtījuma minimālā vērtība 20 €.
  • Tiesības preci atgriezt 14 dienu laikā.