- Sākums
- Klientu serviss
- Bieži uzdotie jautājumi
Nepieciešama palīdzība?
Bieži uzdotie jautājumi
Biežāk uzdotie jautājumi (BUJ)
Mans konts
Konta reģistrēšana
Noklikšķiniet uz "Pieteikties / reģistrēties" un pēc tam uz "Jums vēl nav sava konta? Izveidojiet kontu”. Ievadiet nepieciešamos datus un noklikšķiniet uz "Izveidot profilu".
Esmu aizmirsis savu paroli
Ja esat aizmirsis savu paroli, mēs uz jūsu e-pasta adresi nosūtīsim saiti, caur kuru jūs varēsiet ievadīt paroli vēlreiz. Lai to izdarītu, nospiediet "Pieteikties", aizpildiet e-pasta adreses lauku, noklikšķiniet uz ”Ienākt” un tad uz "Aizmirsāt paroli?". Pēc tam ievadiet savu e-pasta adresi, kuru izmantojāt konta reģistrēšanai. Uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta jauna parole.
Es nevaru pieteikties savā kontā
Vai esat izveidojis kontu? Pat ja iepriekš esat bijis mūsu klients, jums ir jāreģistrējas, lai izveidotu kontu.
Norādījumi par konta izveidi un paroles atiestatīšanu ir atrodami iepriekš.
Pasūtīšana
Cik ilgs ir piegādes laiks?
Preces parasti tiek izsūtītas 5-7 darbdienu laikā pēc pasūtījuma veikšanas (ja prece ir noliktavā). Paka tiks nogādāta tuvākajā pasta nodaļā, kur tā tiks glabāta mēnesi, vai pakomātā, kur uzglabāšanas laiks ir 7 dienas. Kad glabāšanas laiks beidzas, iepakojums tiek atgriezts Cellbes. Vairāk informācijas par piegādes nosacījumiem varat atrast šeit.
Kāda ir piegādes maksa?
Par dažādu piegādes veidu izmaksām lasiet šeit.
Vēlos mainīt sūtījuma piegādes vietu. Vai tas ir iespējams?
Paka tiks piegādāta jūsu izvēlētajā pasta nodaļā vai Omniva pakomātā. Jūs varat izvēlēties sūtījuma piegādes vietu, noformējot pasūtījumu mūsu mājas lapā. Vēlāk nav iespējams mainīt piegādes adresi vai piegādes punkta atrašanās vietu.
Kas notiks, ja es neizņemšu savu paku?
Trīs (vai vairāk) neizņemtu paku gadījumā Cellbes patur tiesības nepieņemt no jums pasūtījumus.
Piedāvājumi
Esmu saņēmis piedāvājuma kodu. Kur to norādīt?
Noformējot pasūtījumu, lodziņā "Ievadiet atlaides kodu" var ierakstīt kodu, kas bija līdzi piedāvājumam. Pēc tam noklikšķiniet uz pogas ”Labi”.
Esmu ievadījis atlaides kodu. Kāpēc atlaide netiek piemērota?
Daži atlaižu kodi jāievada pasūtījuma noformēšanas laikā pēc pieteikšanās vai arī tad, ja esam reģistrējuši jūs kā jaunu klientu. Ja atlaides kods joprojām nedarbojas, tas var nozīmēt, ka atlaides saņemšanas nosacījumi nav izpildīti. Ja problēmas joprojām pastāv, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.
Maksājumu veidi
Kādu maksāšanas veidu var izmantot?
Piedāvājam apmaksu piegādes brīdī un apmaksu ar debetkarti/kredītkarti (maksājot e-veikalā).
Atgriešana un patērētāja atkāpšanās tiesības
Viena no precēm atnāca bojāta. Kā rīkoties?
Ja esat saņēmis bojātu preci, pēc iespējas ātrāk sazinieties ar Cellbes klientu apkalpošanas dienestu. Klientu apkalpošanas dienesta kontaktus varat atrast šeit.
Kā es varu saņemt atmaksu par atpakaļ atdotajām precēm?
Tas atkarīgs no tā, kādu maksājuma veidu izmantojāt, veicot pasūtījumu. Naudu pārskaitām uz bankas kontu, kredītkarti vai nosūtām uz pasta nodaļu kā naudas pārvedumu.
Cits
Kā es varu nomainīt adresi savā kontā, ja esmu pārcēlies?
Diemžēl mūsu mājaslapā nav iespējams nomainīt adresi. Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.